SÍRIG TARTSD A POFÁD!

 2011.01.19. 23:17

'Persze a lónak nehéz volt a cucc, és nyerített, állítólag azért, mondják ők, muterék, hát a fene tudja, szerintem a ló amúgyis szokott nyeríteni, nála ez természetes dolog'

'Úgy néztem ki, mint aki most jött Auschwitzből a kéményen keresztül'

'Kezdtem elhagyni a pitiáner buzikat, csak az entellektüelekkel mentem már el'

'felrántotta a lábát, bütykös térde valószínűtlen szögben meghajolt, és abban a pillanatban láthatóvá vált száraz kis combján a selyemharisnya félholdja; barna pohár szája amely éppen hörpint egyet rózsaszín bugyis fenekéből'

'Hogy ennél is tovább menjek: minden erejéből arra törekedjen, ne élje le az életét egy faluban, vagy városban, amikor az kevés neki - utazzon, mindenhova jusson el. Nézzen meg mindent, mindenkivel beszéljen akivel csak tud, még ha nála hülyébb is az illető. Mindenből vonja le a konzekvenciát, és akkor majd meg tud állni a saját lábán, de soha ne becsüljön senkit többre, mint önmagát, mert ez nagy baj, a rabszolgájává válik a másiknak elvileg. Önmagában többre becsülheti, de nem nyílvánosan. Ne érezze magát soha megalázva és ne is viselkedjen úgy, hogy megalázhassák.'

'Kézzel foghatóan hiszem az Istent. Annyira, hogy merem állítani, nagyon egyetért velem, és néha frankón vállon vereget: jól csinálod öregfiú, igaz, kicsit rugalmasan kezeled a tízparancsolatot'

'Rájöttem, hogy a halottak úriemberek, kivétel amelyik morog, zörög, kattog, vagy hasonló disznóságokat csinál'

'nem képes választani az ember, mert megbénítja a minden lehetősége.'

'Neked az a fontos, hogy naponta ötször megmosd a fogadat, pedig hidd el, a kukacok ugyanúgy össze fogják furkálni a testedet, mint az enyémet'

'Úgy fázom, hogy az nem igaz. Valósággal reszketek, mintha egy hülye kis fagyott kutyaszar lennék a takaró alatt, amelyik már annyira összeszáradt a nyáron, hogy ide - oda gurítja a szél, és tisztára megszokásból nem esik szét.'

'Végighúzod a talpadat a beton ragyás felületén, lassan visszatér a nyugalmad. Ebbe a langyos világba tartozol, ahol mindennek szaga van.'

'a lány sápadt, mint az angyalok, előírás szerint.'

'Nem a felboncolás ellen tiltakozom, hanem hogy nem kerül vissza a cucc a krapekba egyértelműen.'

'Itt valamit képviselni kell, valamit folytatni kell, valamit tovább kell vinni, valamin keresztül kell lépni és valamit meg kell újítani. Ha mindez elveszett öregem, akkor az élet is elveszett. De a közönyt azt megvetem és utálom'

'Tudom, hogy nem jegyzik azt az értéket, amit én kiragadtam az életből, de nekem érték volt. Én ezzel mértem. Nekem alumíniumbögre jutott, nem érdekes, de belemerítettem. A sűrűjébe! Kész.'

 

A bejegyzés trackback címe:

https://5flowers.blog.hu/api/trackback/id/tr132599132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása